poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Niespodzianka


Zapewne po tytule spodziewacie się rozdziału . Macie nadzieję ,że pojawi się wcześniej . Nie chce was zawodzić ,ale to nie to .Niestety to nie to ,ale chciałam wam podziękować . Jest już ponad 6000 wyświetleń i to w ciągu jednego tygodnia . Jesteście cudowni .
Teraz ta lepsza część rozdział pojawi się wcześniej dokładnie 11 Sierpnia . A i jeśli pozwolicie pochwale się czymś jeszcze . Robiłam coś takiego pierwszy raz .

Wiec wyobrażaliście sobie kiedyś Annabeth jako anioła ? Ja tak i dlatego powstał taki obrazek ,a teraz zapraszam na krótki film .
Może ja wyjaśnię to nie jest zwiastun ,ale coś takiego utworzyło się w mojej głowie i powstało . Oczywiście moja skleroza  spowodowała ,że zabrakło bardzo ważnego elementu ,ale już trudno . Nie przyznam się do niego . Więc tak .
 Radosna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Andro wyspa twórczości